Риба захищає від сонячних опіків



« Сенсаційні знахідки американського Кусто в Криму   |   Баротравми »

Все про дайвінг - Риба захищає від сонячних опіків 23 липня 2007 р.

Виявляється, що люди, що часто вживають в їжу форель, сьомгу, ськумбрію або оселедця, менш схильні до небезпеки отримати сонячний опік.

Проведені дослідження показали, що жирні кислоти омега-3, які якраз і присутні в цих видах риби, служать захистом від опіку шкіри сонячними променями.

“Доктор Л. Е. Роудз з Манчестерського університету провела ряд досліджень захворювань шкіри, що викликаються, зокрема, сонячними опіками, а також важчих хвороб, наприклад, раку шкіри. В результаті досліджень було встановлено, що жирні кислоти омега-3 сприяють зменшенню запальних процесів і шкірних роздратувань, причиною яких є ультрафіолетове випромінювання.
Інакше кажучи, жирні кислоти омега-3 захищають організм людини від дії сонячної радіації”, - повідомив старший консультант Норвезького Комітету з Питань Експорту Риби (НКВЕР) Ейдіс Білер.

Шкіра людини полягає, крім всього іншого, з поліненасищенних жирних кислот типу омега-6 (рослинний жир) і омега-3 (риб’ячий жир). Для того, щоб шкіра найкращим чином виконувала свої функції, необхідно підтримувати відповідний баланс між цими типами жирних кислот.

“Надлишок кислот омега-6 по відношенню до змісту кислот омега-3 робить людину більш схильною запальною і деяким іншим хворобливим процесам. Доведено, що при сонячному опіку, який є роздратуванням шкіри, жирні кислоти омега-3 надають позитивну дію і перешкоджають розвитку запалень шкіри”, - додає Ейдіс Білер.

“Учені стверджують, що шкірні покриви людини в даний час стають все більш схильні до опіків сонячними променями. Це викликано цілим поряд причин, зокрема, порушенням озонового шару Землі.


Tags: , , , , , ,

Все про дайвінг


Схожі записи