Рибячий жир не корисний для здоровя



« Камчатський краб   |   Вільне пірнання - стандарти CMAS »


Британський фонд серця припустив, що неоднозначні висновки, можливо, пов′язані з концентрацією ртуті в рибі, таке припущення висловили і автори. Небезпечна для здоров′я ртуть накопичується в жирній рибі при забрудненні води цим металом.

Ці дані суперечать майже всім раніше проведеним дослідженням про користь риб’ячого жиру. Так, наприклад, американські учені встановили, що у жінок, в період вагітності тих, що вживають в їжу більше риби, що містить жирні кислоти omega 3, частіше народжуються розумні і товариські діти, заявляють учені.

Кислота omega 3 визначає розумові здібності дитини, дрібну моторику і моторний-зорову координацію, а її недолік має слідством схильність до асоціальної поведінки, мовиться в дослідженні професора Національного інституту охорони здоров′я в Меріленде Джозефа Хиббельна.

А дослідження, проведені в США, Великобританії і Ізраїлі, указували на те, що збільшення прийому поліненасищенних жирних кислот omega 3, які присутні в рибі, надає “величезну дію” на депресивний стан і на порушення мозкової діяльності людини.

В британському дослідженні містилися дані про те, що у 88% пацієнтів спостерігається різке скорочення перепадів настрою, нападів паніки і депресивних криз в результаті виключення з дієти сахаров, кофеїну, алкоголю і насичених жирів і одночасного збільшення в раціоні живлення фруктів, зелени і, перш за все, жирних сортів риби, таких, як тунець, сьомга, анчоуси, сардини і ськумбрія..

Цим фактом, ймовірно, пояснюється те, що японці і фінни, які їдять рибу щодня, в найменшій мірі схильні депресії, повідомляє Діловий тиждень.

09:52 - 29 Березня 2006 р. | розділ Інтерестниє факти Автор НОВИНИ.dn.ua


Tags: , , , , , ,

Все про дайвінг


Схожі записи